Lillkillen växer o äntligen kallt.

Då kom äntligen vintern till Lidhult med, en och en halv decimeter med snö
och lite kyla, alldeles perfekt tycker jag.
Vad min kropp tycker, tänker jag inte ens fråga den om, utan är det vinter
så ska det banne mig vara det med.

Lilla blå växer o frodas, riktigt tjusig börjar han att bli. ♥



Nästa vecka fyller han ett år, helt sjukt vad tiden går fort, inte länge sen man hämtade
hem den lilla terroristen, och nu är det snart dags för röntgen och nån utställning ska
vi väl klämma in, även om han inte är färdig på långa vägar.



Jag var hem till Inger och hjälpte henne att fota till årskrönikan, fick ett par galna bilder
på Valle, Ingers systers hund, vilken stolle.



Har ni sett en galnare beardis? och då menar jag inte den nere i högra hörnet ;o))

Annars har det inte hänt så mycket, inte vad jag kommer ihåg i vart fall.....
Förutom att Philles bägge flickvänner har blivit stora tjejer, så det blir inget busa av
på tre veckor, stackars lilla Phille, då får han väl terra brorsorna här hemma istället,
till deras stora glädje (not) ;o))



Rebus på språng i snön, min fina pojk ♥ , ok då, förutom det där snuskiga skägget ;o)



Lilla blå ser ut som en rund boll :o)



Belgiska huliganer på G, Teddy o Keno ♥



Tack och lov har jag inte sett någon hälta på galningen, men vi ska till Sophie på torsdag
för en koll, lika bra att ta det säkra före det osäkra.



Världens gladaste kille, den bruna teddybjörnen.



Hmm, nog lipar han åt mig ett par gånger om dan, oftast när han inte får som han vill.



Men oftast är han bara väldigt, väldigt söt ♥


Ha det gott, snöiga hälsningar från Pernilla & Beardispojkarna.






Kommentarer
Stina

Bilderna på Valle är ju helt underbara! Mycket bra fångat! Visst är det sköt med riktig vinter och rena, torra, fina hundar =)

2012-02-01 @ 08:11:09 | http://stinastroll.hundpoolen.nu
Chrissie

Jag är inte oförskämd som inte har kommenterat din blogg på ett tag, utan det har inte gått att göra det. Nu lyckades det ialla fall!!

Du är så duktig och får till helt fantastiska bilder!!! När får man gå fotokurs hos dig?!:-)

Sist jag såg Teddy var han korthårig, så jisses cad pälsen har vuxit på farsgubben!!:-)

Ha det bäst och njut av snön, för snart är det våååååår!!!

Kramar från oss!!

2012-02-01 @ 09:06:23 | http://djurenojag.bloggplatsen.se
Ingela

Jättefina bilder som vanligt! Jag önskar jag hade mer ork och tålamod att träna på att fota. Jag kommer mej inte för att ta med kameran ut ens :( Galen bild på Valle :O Det ser inte sant ut!

Säger som Chrissie, vad pälsen växt på Teddy. Jag undrade ett tag om det var bilder från förra vintern ;)

Ha det bra!

2012-02-01 @ 16:46:49 | http://www.yassiammi.blogspot.com/
Inger Leppäjoki

Helt fantastiska bilder, som vanligt....

Du har tacksamma objekt att fota. De är så fina allihop. Bilderna på Valle är helt galna. Vi skrattade gott när vi såg dem första gången.

Vi ses

2012-02-01 @ 17:27:13 | http://vallklanen.com
sonja o Onyx

Vilka härliga bilder på bla flyghundar. Dina grabbar är verkligen fina, tur att inte de flyger så du ficka ha dem förankrade i en lina. Ha ha.

Ja vintern har kommit rejält så nu är det bra nu kan den försvinna igen tycker jag.

Ha det gott.

Kram

Sonja och flickorna.

2012-02-02 @ 10:47:39 | http://minaflickor.dinstudio.se
Anette

Underbara bilder på lurvisar både i luften och på marken :).

Phille börjar bli en stilig kille <3 men så är han ju snart 1 å¨r också.

Teddy min favvokille han är så jättefin och utstrålan sån härlig glädje.

Den flygande beardisen är nog den mest flygande lurvisen jag sett.

Ha det bra och njut du som gillar vintern jag väntar på våren och sommaren då ska jag njuta :).

Kramar från tjejerna och mig!!!

2012-02-04 @ 19:54:00 | http://www.toppens.se
Anette

Underbara bilder på lurvisar både i luften och på marken :).

Phille börjar bli en stilig kille <3 men så är han ju snart 1 år också.

Teddy min favvokille han är så jättefin och utstrålan sån härlig glädje.

Den flygande beardisen är nog den mest flygande lurvisen jag sett.

Ha det bra och njut du som gillar vintern jag väntar på våren och sommaren då ska jag njuta :).

Kramar från tjejerna och mig!!!

2012-02-04 @ 19:54:47 | http://www.toppens.se
Anette

Dubbla inlägg det var väl bra gjort :).

2012-02-04 @ 19:55:28 | http://www.toppens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback