Babylycka och alla hjärtans dag.

Jag vill börja med att önska er alla en riktigt hjärtlig dag idag ♥
 
 
Igår så följde jag med Inger till veterinären för att göra ett ultraljud på Wilmas mage.
Lite pirrigt eftersom hon gick tom förra gången med Phille, men denna gången behövde
vi inte oroa oss, dom bestämde sig för att täppa till mun på oss en gång för alla ;o))
 
 
Enligt vets räknande så hittade han tio små valpar..... men man ska veta att hon kan resorbera
nån valp, och det kan ligga nån gömd, men i dagsläget så var dom tio :o)))
Så är ni ute efter en härlig valp, så föds dom på kennel Vallklanen i mitten på mars.
 
Igår hade vi också ett härligt väder, till och med solen tittade fram lite.
 
 
Underbara stolliga Bossman, vad ska man säga? ;o))
 
 
Mina fina gamla pojk ♥
 
 
En härlig bild på mitt lilla Bonus barn.
 
 
Den stolta fadern.
 
 
Min Keno ♥
 
Ha en fortsatt hjärtlig dag på er.
 
      Pernilla & Beardispojkarna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anette

Underbara bilder som alltid... fina pojkarna <3.
Härligt att det är en massa småttingar i Wilmas mage.... nu är det bara att vänta och vänta och vänta <3.
Önskar dig och huliganerna en riktigt hjärtlig dag!!

2013-02-14 @ 14:47:38 | http://www.toppens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback