Grattis Keno på 6-års dagen!!

Idag är det dags för min lilla Kenogubbe att fylla 6 år, jag har tyvärr inte tillgång
till min egen dator då åskan tog den i förra veckan.
Jag hade ändå tur att det bara var datorn och modemet som gick, flera andra hus
i lidhult blev av med dator, tv-apparater m.m
Så det får bli ett gammalt kort på honom, men det gör inget hoppas jag. jag tycker
han är så fin på detta, taget på utställningen i larv, 2010.




Grattis på födelsedagen min underbara fina Keno ♥



      Pernilla & Brorsorna.







Kommentarer
Tina

GRATTIS bästa Keno på födelsedagen!!!

Be matte om en kram och puss från mig!!

Anette

Hipp hurra för Keno som fyllde år igår :).

Grattis till Keno i efterskott på han födelsedag!!!!

Jättefin bild på fin pojke.

Kramar från tjejerna och mig!!

2012-05-01 @ 13:11:18 | http://www.toppens.se
Madde o Malte

Grattis Keno i efterskott

Kram från Malte med familj :-)

2012-05-02 @ 21:42:18
Annelie

Grattis till världens bäste Keno!!! (i efterskott..)



Hoppas dagen var bra och att du fick mycket gott att äta!



Kram från Soya och mej

2012-05-04 @ 07:05:16 | http://beardie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback