Extreme makeover !!

Vilken underbar dag det har varit idag, när jag åkte hem från Ljungby, så
visade termometern i bilen på 17 grader.
Däckbytet gick väl sisådär, måste köpa nya sommardäck innan jag åker
på semestern, men det är ju några månader dit, så dom får duga ett tag till.
När jag kom hem så packade jag in pojkarna i bilen och åkte upp till fotbollsplan.



Och där blev det springa av kan jag lova, den ena tokigare än den andra.



Här får Teddy igen av Keno, man tjyvnyper inte honom hur som helst inte ;o)



Min fina Rebuspojke ♥



Den lite smått galna blåa pojken, men pappa muttrade om att han var i gott sällskap, och
att jag skulle vara värst.... är helt oförstående ;o))
Sen gick vi ner genom skogen så att dom skulle rasta av sig lite också, jag ser hur Phille
stannar till, vädrar, och tar ett djupdyk ner i ett lerhål.......



Jag kunde inte annat än att skratta, han är verkligen en udda och speciell pojk, jag får nog
ta hundarnas massör Sophie på orden, och skriva en bok om Phille :o))







hihi, nu börjar jag skratta igen, man har ju inte tråkigt i hans sällskap i vart fall, även om
jag föredrar honom ren o fin, och väldoftande.





Ha det gott önskar Pernilla & Beardispojkarna.








Kommentarer
Annelie

Haha, jag tror minsann tokige Teddy har fått konkurrens!!! <3 Och skratta kan jag oxå göra när jag ser andra hundar som badat i lera... eftersom Soya undviker allt sånt!!! (Hon undviker ju även att bada i sjön...) Ha det så bra o krama om herrarna från oss!

2012-03-28 @ 06:35:13 | http://beardie.bloggplatsen.se
sonja o Onyx

Det var det lerigaste och lortigaste jag sett på länge. Härligt att du tog kort på honom så att vi också får skratta. Det påminner om den tiden när jag hade golden som älskade allt blött.Hoppas att du inte fick stopp i avloppet.

Ha det bra.

Kram

Sonja o flickorna

2012-03-28 @ 07:00:37 | http://minaflickor.dinstudio.se
Anette

Härliga bilder på galan huliganer <3.

Att skratta förlänger ju livet sägs det, så du måste ju blir flera hundra år :).

Och fortsätter du att lägga ut sådana bilder så kommer även jag att bli gammal :).

Klart att man föredrar rena och väldoftande lurvar men det är ju hundar (fast vi ofta glömmer bort det) och en hund ska ju få leva livet och ha det roligt inte bara gå omkring och vara fina.

Ha en härlig dag... kram!!

2012-03-28 @ 07:04:13 | http://www.toppens.se
Gomersson

Härliga bilder.När mina barn var små sade jag allid:"Om ni kommer hem efter en hel dag ute och är rena och hela, då blir jag ledsen,för då har ni inte haft roligt". Detsamma gäller våra hundar, eller hur?

Ha en bra dag

Kram

2012-03-28 @ 07:18:43 | http://www.gomersson.blogspot.com
Stina

Härliga bilder! Gissar att Phille var nöjd efter sin lerinpackning =)

2012-03-28 @ 08:49:43
Tina

Allt är bättre än andra fynd de kan bada i ellerhur?!?



Men så söt och så nöjd han är :o)))



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback