Äntligen ny dator.....

I'm back.....
Äntligen har jag fått hem min nya dator, och börjar förstå mig på den någe sånär, inte
samma program eller mail som i den gamla, men får jag lite tid ska jag kanske fatta så
småningom ;o))

Vad har hänt sen sist?... jo just ja, Teddys valpar på kennel Blå Rosen har ju hunnit fylla
tre år den sjunde maj, stort grattis i efterskott, även om jag grattade på facebook.



Dom små pluttarna ♥

Och förra helgen var vi iväg till Danmark på hundutställning, tidig start på lördagsmorgonen,
vi packade in oss i bilen hemma hos Inger, hennes dotter Anna, jag, Phille, Ingers Ella, and
"Ester the puli"
Kallt som sjutton var det, och en riktig snålblåst, men vad gör det så här i efterhand? ;o))

Phille vart fyra bästa hane på lördagen, med reserv-cert, tre championhanar framför honom,
men en var inte dansk champion så han fick certet, men herregud vad gör det? min pojk är
ju så ung fortfarande.
Det jag ville med resan var att han skulle vinna juniorklassen på söndagen, med excellent o ck,
så han skulle bli crufts-kvalificerad, och tänk, jag fick som jag ville :o))
Så nu ska det sparas pengar till nästa år, för då jäklar ska vi till Crufts :o)

Och jag får Inger med mig, då hennes lilla puli Ester också blev crufts-K, jätteroligt, ett stort
grattis från mig, och ett stort tack för handlingen av min ögonsten, det gjorde du bra ♥



Phille killen och Inger.



Ett foto taget på Phille hos Liz, i veckan innan Danmark, min fina pojk ♥

Vad har mer hänt? jo Teddysonen Bangsi, med matte Chrissie har varit och tävlat
rallylydnad, och blev godkända i fortsättningsgruppen, måste erkänna att jag inte
kan mycket om rallylydnad, bara att jag tycker ni är hemskt duktiga, grattis från oss ♥



En bild från förra året på dom två stjärnorna.


Nu ska jag försöka kurera min förkylning, och ladda om batterierna till helgen, då det är
utställning i hässleholm.

Ha det gott önskar Pernilla o Pojkarna.  






Kommentarer
Chrissie

Va coolt att kvala till Crufts!!!!! Nu får du leva på nudlar och gröt, så du kan åka dit å sopa banan!;-)

Hmm, jo, godkända...men på det berömda fåret..... Samo lockar mer än mattes kommandon..... Men vi tragglar vidare:-)

Ha det bra o krya på dig!!!:-)

2012-05-14 @ 19:54:36 | http://djurenojag.bloggplatsen.se
Tina

GRATTIS!!! Strålande resultat!

Han är fin din kille, häftigt med crufts!!

Kram

Gomersson

Häftigt att få åka till England på utställning!Du får gå ut och samla tomburkar så får du nog snart ihop till resan. Hoppas förkylningen ger sig snart.

Kram

2012-05-15 @ 12:57:07 | http://www.gomersson.blogspot.com
Anette

Grattis till det finfina utställningsresultat när ni var i Danmark.

Att spara till något roligt är ju alltid roligt så du ska nog få ihop till Englandsresan ;).

Grattis till Teddybarnen som fyllt år.

Visst är Chrissie och Bangsi duktiga jag är så stolt över dem.

Hoppas att är bättre i förkylningen.

Ha det bra... kramar från tjejerna och mig!!

2012-05-16 @ 18:33:23 | http://www.toppens.se
sonja o Onyx

Grattis!

Loppis är ju populärt, sälj lite gammalt skräp!Det du inte vill ha behöver nån annan.

Lyllos som har ny dator min hoppar som en känguru.

Sköt inte om förkylningen för då vill den va kvar.

Ha det gött!

Sonja o flickorna

2012-05-17 @ 21:38:21 | http://minaflickor.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback