Phille på utställning igen!!

Bättre sent än aldrig brukar det heta, men nu ska jag äntligen uppdatera igen.
I söndags var Phille och jag iväg på hallands kennelklubbs utställning för valpar
och veteraner i laholm.
Min härliga friska (enligt försäkringskassan) kropp hade bestämt sig för att jäklas
på riktigt, så jag tänkte inte åka, tråkigt när det var så nära för en gångs skull.
Men Inger skulle dit för att visa upp sin lilla Ester, och hundarna gick i samma ring
så hon kunde visa Phille åt mig.

Tyvärr fick jag ingen kamera med mig, då jag bestämde mig för att packa om allt
på söndagsmorgonen precis innan vi skulle åka, hur smart är man då??
Men Phille blev BIR, tack Inger för ett stålande jobb.
När det var dags att åka hem, släppte jag Phille lös en stund för att han skulle kunna
kissa lite, och han lyfte på benet för första gången, min lille pojk ♥
Kan ju ha med att göra att inga storebrorsor var med, och en massa söta tikvalpar
på utställningen som han flörtat med ;o)



Förra helgen var vi och hälsade på flickvännen Majzan och matte Anna, men Majzan
hade bara ögon för Teddy, vad är det igentligen med tjejer & äldre killar?




Tjejtjusaren Teddy, även om han själv föredrar lite äldre tikar :o)



Tokröj i skogen, Majzan på Teddy, och Phille undrandes vad flickvännen håller på med.



Hej vad det gick över stockar o sten....



Anna o Keno kramas lite, så typiskt Keno, det finns alltid tid för kramar ♥

Ha en skön helg önskar Pernilla & Beardispojkarna.




Kommentarer
sonja o Onyx

Skönt med riktiga kompisar när kroppen vill jäklas. Ett stort grattis!

Det ser ut att ha varit röj i skogen, kul.

I morron ska Safir, Samo och Onyx till Köping få se hur det går.

Ha en bra helg och sköt om dej.

Sonja o flickorna.

2011-10-29 @ 06:33:47 | http://minaflickor.dinstudio.se
Rose-Marie

Grattis till fint resultat. Härliga bilder på vovvarna.Säg den tjej som inte faller för Teddy!!!!

Ha en bra helg. Rapport kommer från Köping efter helgen.

2011-10-29 @ 09:21:56 | http://www.gomersson.blogspot.com
Anette

Det var då på tiden att du uppdaterar bloggen... men bättre sent än aldrig.

Grattis till Philles BIR vilken kille du har.

Bra med vänner som ställer upp och hjälper när man behöver.

Ojojoj vilket ös i skogen ;)... härliga buslurvisar.

Teddy är en riktig tjejmagnet och snygg som bara den är han <3<3!!

Sköt om er allihop och ha en bra helg.

KRAM!!!

2011-10-29 @ 15:47:25 | http://www.toppens.se
Stina

Grattis till Phille! Inte illa av lill-killen =) Härligt röj i skogen, Ovis önskar nog att han fått vara med!

2011-10-31 @ 07:44:33 | http://trollhund.moonfruit.com
Ingela

Grattis till fina resultat! Han verkar sopa banan med alla andra den lilla blå :-) Härliga bilder! Inte undra på Phille funderar när flickvännen börjar flörta med brorsan :-D Och jo, jag tror nog visst att Ammi ärvt en del stollerier av sin far ;-)

Ha det bra!

2011-10-31 @ 16:51:24 | http://www.yassiammi.blogspot.com/
Marianne och toppengrabbarna

Grattis till resultatet!!

Hoppas att du mår bättre nu.

Må gott!

Marianne och toppengrabbarna

2011-11-02 @ 18:09:01 | http://www.toppengrabbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback