Anna & Majzan på besök!!

Igår fick vi finbesök av Anna och Majzan, till Philles stora förtjusning.
Det var väl inte lika uppskattat av dom stora pojkarna, jag riktigt såg hur dom tänkte
" inte en till valp" ;o))
Men det gick över när dom insåg att vi skulle åka och bada....



Men först blev det tokröj för småbarnen, då Bossman inkluderat ;o)
Vi vuxna fick chockladkaka med grädde, det satt inte fel kan jag lova.



Helt slut blev dom, så det var bara att packa in sig i bilen och åka och bada, vi hade sån
himla tur att det var helt tomt på stranden, och som mina hundar låter när dom badar,
så var det nog tur.....



Äkta lidhultshuliganer ♥



Teddy i sin nya sommarfrisyr, han blev om möjligt ännu tokigare efteråt.



Min lilla Phillepille ♥



Majzan var lite skeptisk till vattnet först, men fem minuter med mina dårar så hoppade
hon i vattnet och var precis lika tokig som dom :o)







Stackars Phille, han blev brädad av storebrorsan Teddy på flickvännen, och
gick upp och satte sig att sura ett tag.











Alla pojkarna på samma bild ♥



Som sagt, det låter ganska mycket när vi är vid sjön ;o)



Sjöodjuret Rebus ♥





Hur söta är dom inte tillsammmans? ♥




Hoppas ni fick en skön pingst, här hade vi tur med vädret i vart fall.
Tack Anna o Majzan för besöket, vi ses till midsommar.

 // Pernilla o Beardispojkarna.



Kommentarer
Anette & tjejerna

Vilken härlig dag ni fick med massor av BUS :-).

Jättefina bilder, du är ju så duktig med kameran.

Den bilden på dig och Phille är helt underbar, hon kan sköta kameran Anna också men det har vi sett förr.

Teddy ser så söt ut i sommarfrillan <3<3 min favvohuligan.

Nu får du börja planera in en resa till Dalarna, det är många som vill träffa er.

Ha en skön söndag och njut av det fina vädret.

Kramar från tjejerna & mig!!

2011-06-12 @ 14:47:35 | http://www.toppens.se
Annelie

Oj, vilka underbara bilder! Men det blir alltid fina kort med så fina objekt! <3 Vad söt han blev Teddy i sin nya frisyr! Majzan och Phille är fantastiskt gulliga ihop!

Vilken tur att ni var ensamma vid sjön! ;) Jag har ju liksom både sett och hört galningarna bada förr...

Ha det så bra! Kram

2011-06-12 @ 16:07:49 | http://beardie.bloggplatsen.se
Rose-Marie

Vilka fantastiska bilder. Härligt att se lurvarna bada. Hoppas vi får se er snart i Dalarna. Vi längtar efter att få träffa er. Ha det gott

2011-06-12 @ 16:54:16 | http://www.beardisenludde.se
Tina

Men dom är helt underbara Phille och Majzan!!! Vad fin Teddy ser ut i sin sommarfrisyr, men jag tycker inte han ser brun ut längre:o) Du får fota han torr i solen till mig haha:o)



Älskar bilden på alla 6 pojkarna!! Och självklart avslutningsbilden!!

Stina

Härliga bilder! Snart kommer en liten aussie-huligan och ställer till det än mer ;-)

Ser också verkligen fram emot besöket då man lungt kan säga att det var ett tag sedan..

Ses till midsommar!!

2011-06-14 @ 09:26:36 | http://trollhund.moonfruit.com
Ingela

Åh vilka fantastiskt fina bilder! Ser verkligen härligt ut med bad i sjön! Och hur söta är inte valparna <3 Man blir alldeles valpsjuk :-)

2011-06-14 @ 19:33:07 | http://www.yassiammi.blogspot.com/
sonja o Onyx

Vilka underbara glada bilder. Jag älskar när jag får skratta lite för mej själv. Bebisen går inte av för hackor precis, så söt.

Det är tydligen bara Onyx som tycker att vatten är för blött. Hon kanske ändrar sej innan sommaren är slut.Hoppas att det blir väder så jag också törs bada då kanske hon också går i.

Ha det gött!

Sonja o flickorna.

2011-06-17 @ 06:42:56 | http://minaflickor.dinstudio.se
m

Hahah , såååå tokigt gulliga !..

2011-06-17 @ 07:31:45 | http://ofourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback