Så lite tid......

Jag skulle verkligen vilja ha några fler timmar på dygnet just nu, hinner inte med
alls vad jag ska, så datorn har sista prioritet faktiskt.
Men nu så, ska vi se vad jag kan få till i uppdatering......
Det började med förra lördagen, då jag packade in Teddy, Keno, Rebus och den
lilla Phille-killen i bilen och vi begav oss dom femtio milen till Anette Bussman på
kennel Toppens.
Hon skulle ha valpträff och en massa valpar, närmare bestämt åtta av dom tio i
kullen, kom.

Men vi började med att på kvällen åka bort till en liten underbar sjö, där vi mötte upp
fina Onyx och matte Sonja.



Den yngsta huliganen roade sig själv, som vanligt ;o)



Det fanns ett ställe där det var lera o snusk, ni kan ju gissa vart den lilla skitungen var....



På söndagen, och roligt nog på min födelsedag var det dags för valpträff, förväntansfulla
pojkar står och väntar på alla nya människor o hundar.



Det klappade än hit, än dit ♥



En och en annan klättrade upp i knä för lite extra kel ♥



Eller varför inte lite klappar på marken, det duger bra det med.....



Jag ska erkänna att Phille fick lite extra uppmärksamhet, men vem kan säga nej till en
liten beardisvalp? och han trivdes rätt bra med det :o)



Här är hela gänget med Teddyvalpar som var på träffen, mamma Topzie som försöker smita
och Teddy längst till höger, sen bara härliga barnen.



Här är 08-orna, Jaspis, Mimas och Atlas som bor hos familjen Stålnacke.



Dödspolarna Bangsi o Ludde ♥



Anettes Pandora, från den första kullen, och Safirs halvsyster.



Teddydottern Onyx, som var så söt och jättetrevlig, kröp upp i knät på
farmor som om vi alltid hade känt varandra.



Och finaste Jaspis, som förbarmade sig över Phille och lekte lite med
honom, och tog hand om honom på promenaderna.



Jag ville ha kort på var och en med sin hund, det tycker jag är så roligt, och man vet
aldrig när man behöver ha ett sånt kort, kanske till listorna på sbc ;o)
Här är det Chrissie och Bangsi tillsammans.



Rose-Marie och Ludde.



Elin och Rubin, här i sin sommarfrisyr.



Phillippa, Tommy och Carolina, men sötaste Smaragd, vilken underbar liten tjej ♥



Elias, Ingela med störtsköna Ammi, som nästan gjorde att vi inte fick någon lunch ;o))
skönt med hundar som kan ta för sig (hihi)



Marianne och Jaspis, som jag snart får träffa igen, ska bli så skoj.



Och så Sonja och Onyx, tyvärr så glömde jag bort att ta på Anette och Safir, skulle ha
gjort det på måndagen, men då åkte vi till Rose-Marie för en fika, som smakade så gott.

Jag vill tacka er alla för födelsedagspresenter, och paketen till pojkarna, men absolut
roligast var att få träffa er och era hundar, som ni kan vara mycket stolta över, vilka
fina och framförallt härliga beardisar ni har, jag blir alldeles varm i hjärtat ♥

Jag hann bara hem, för att sen få besök av mitt gudbarn med familj, dom stannade till idag,
så nu fick jag tid för en uppdatering, tycker inte det är så sjyst att sitta vid datorn när man
har besök.
Min kropp är slut, min hjärna är slut, men jag har haft så roligt, det var precis vad jag behövde.
Tusen tack Anette för boende och mat, hoppas vi får komma på besök igen, att du inte vart
helt avskräckt ;o))

Kramar från Pernilla & Beardispojkarna.






Kommentarer
Rose-Marie

Oj, så fina bilder du tar. Det var så roligt att träffa er alla. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen. Ha en bra fortsättning på sommaren.

2011-07-09 @ 21:29:58 | http://www.beardisenludde.se
Anette & tjejerna

Det var väl på tiden att du fick till en uppdatering.

Härliga bilder på våra underbara barnbarn m. flockar.

Och jag är är så glad att du är lite glömsk :-).

Tack för att du tog dig tid en och orken att köra hit upp, det är ju inte precis nästgårds.

Jag är inte ett dugg avskräckt, du och huliganerna är välkomna tillbaka när ni vill.

Ha det så bra... kramar från tjejerna och mig!!

2011-07-09 @ 22:21:12 | http://www.toppens.se
Annelie

Jag tycker det var synd att du glömde ta kort på Anette och Safir... Det hade varit kul att se om de fastnade på bild... ;) De är så söta alla Juvelerna men sötast är nog Phille ändå... Ta det lite lugnt nu framöver så du hinner med datorn oxå! Kram

2011-07-09 @ 23:22:06 | http://beardie.bloggplatsen.se
tina

Grattis i efterskott, vilken underbar födelsedag!!!



Underbara bilder på Teddys störtsköna "bebisar"!!



Kram

Stina

Härliga bilder som alltid! Vilken träff det verkar ha varit, kul att så många kunde komma och att vädret också för en gångs skull visade sig från sin rätta sida =)

2011-07-11 @ 15:58:01 | http://trollhund.moonfruit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback